FAQ - často kladené dotazy

Jak vytvořit vlastní produkt?

Velmi jednoduše!? Vyzkoušejte náš revoluční a velmi jednoduchý online editor, který Vás bude intuitivně vést k rychlému dokončení objednávky. U nás nemusíte stahovat žádný program, který Vám bude zabírat místo v počítači. Všechno vytvoříte jednoduše online na internetu. Už při prvním kliknutí budete mít pocit, že u nás nejste poprvé a tvorbu Vašich fotoproduktů si užijete s radostí a v klidu. Pokud se Vám ale i přes to stane, že nebudete vědět jak pokračovat nebo si nebudete jisti funkcí jednotlivých tlačítek, klikněte na všude přítomný otazník. Jeho chytrá nápověda je tu pro Vás :-)

Jak nahrát fotografie?

Jde to velmi snadno! Vaše fotografie můžete nahrát dvěma způsoby. První možností je nahrání fotografií najednou (v tomto případě se daný fotoprodukt vyplní fotografiemi automaticky) nebo fotografie můžete nahrávat jednu po druhé při vytváření samotného fotoproduktu.

Dobrá rada nad zlato ...
Všechny fotografie, které budete chtít použít si připravte do jedné složky ve Vašem počítači. Odtud budete moci fotografie přehledně importovat do editoru.

V jakém formátu můžu tisková data (např. fotografie, dokumenty) nahrát?

Tisková data pro fotoprodukty můžete nahrávat ve formátech JPG a PNG v co největším rozlišení. Pro tisk dat, jako jsou např. vizitky, dokumenty a brožury, nahrávejte ve formátu PDF (v případě předchozí domluvy můžete nahrát i jiné soubory).

Jak kvalitní fotografie musím použít?

Pro kvalitní tisk doporučujeme fotografie v co nejvyšším rozlišení. Náš editor Vás na nekvalitní fotografie vždy upozorní.
 
Příklady doporučeného rozlišení pro tisk.
 
 Formát   Doporučené rozlišení 300dpi   Dostatečné rozlišení 150dpi 
9 x 13 1536 x 1062 768 x 531
15 x 20 2362 x 1772 1181 x 886
20 x 30 3544 x 2362 1772 x 1181
30 x 40 4724 x 3544 2362 x 1772
40 x 60 7087 x 4724 3543 x 2362
60 x 90 10630 x 7087 5315 x 3543
150 x 60 17716 x 7087 8858 x 3543

Jak zjistím rozlišení mé fotografie?

Rozlišení Vaší fotografie zjistíte po kliknutí pravého tlačítka na vybranou fotografii, dále zvolením možnosti "vlastnosti" a poté vybráním záložky "podrobnosti".

Pokud nahraji nekvalitní fotografie, zjistím to dřív, než objednávku odešlu?

I na kvalitu u Tiskaříka myslíme! U každého obrázku, který umístíte do editoru a bude mít nízkou kvalitu, se Vám uprostřed zobrazí výstražný trojúhelník s vykřičníkem a popiskem "nízká kvalita". Po rozbalení informace skryté pod tímto políčkem Vám sdělíme informaci o aktuální a doporučené velikosti. Potom už je jen na Vás, zda-li se s touto kvalitou spokojíte. Při tisku může dojít k rozostření nebo rozkostičkování fotografie.

Dobrá rada nad zlato ...
Pozor si však dejte na fotografie pořízené mobilním telefonem s malým rozlišení či fotografie ze sociálních sítí (Facebook, Twitter apod.), které jsou velmi často ve velmi nízké kvalitě.

Kde najdu historii odeslaných objednávek?

Historii Vašich objednávek naleznete po přihlášení v pravém horním rohu obrazovky. Po najetí kurzorem myši na Váš e-mail klikněte ve vyskakovacím okně na pole "objednávky".

Vyrábíte moji objednávku ihned nebo čekáte na připsání platby?

Objednávky s platbou online přes portál GoPay, na dobírku a s platbou při osobním převzetí na pobočce zasíláme do tisku ihned po zaslání Vašich dat. Ostatní objednávky, tj. ty, co platíte převodem na účet, vyrábíme až po připsání platby.

Kde a jak uplatním voucher a slevový kód?

Uplatnění všech slev, které poskytujeme je velmi jednoduché. Po vložení produktu do košíku se zobrazí okno, kde jednoduše zadáte slevový kód do políčka "poukaz". Slevu aktivujete kliknutím na potvrzovací tlačítko "ověřit" nebo tlačítkem "pokračovat". Sleva se Vám promítne v celkovém souhrnu objednávky.

Jak zjistím stav mojí objednávky?

Při každém jednotlivém kroku ve výrobě Vás budeme o jejím průběhu informovat. Druhou možností je přihlášení do vlastního účtu na našem webovém portálu. Stav objednávek zjistíte po najetí kurzorem myši na Váš e-mail a výběrem pole "objednávky" ve vyskakovacím okně.

Jak a kdy mohu moji objednávku zaplatit?

Tiskařík respektuje 4 druhy plateb. Platbu hotově při převzetí můžete využít v případě, že nás poctíte svojí návštěvou a objednávku si vyzvednete přímo u nás na jedné ze dvou našich poboček. Platbu na dobírku využijte tehdy, pokud si balík necháte doručit jedním z našich smluvních přepravců do místa bydliště a peníze za ni předáte přímo jim. U platby převodem se nemusíte starat o "cash" a peníze za Vaši objednávku nám zašlete z pohodlí Vašeho domova předem na náš bankovní účet nebo online platbou GoPay. Veškeré informace k platbám obdrží každý zákazník při odeslání objednávky v e-mailu o převzetí a potvrzení objednávky.

Jaké přepravce a ceny dopravy Tiskařík využívá?

Naše precizně zabalené objednávky dodáváme zákazníkům skrze dvě nasmlouvané dopravní společnosti. Využíváme jak Českou poštu, která dodává balíčky, o váze max. 2 kila, k zákazníkům za 119Kč, tak i expresní dopravní společnost DPD, se kterou se k Vám naše produkty dostanou za stejnou cenu, tj. 139 Kč za kus. Vyzvednutí na naší provozovně je možné za 39 Kč.

Když zašlu osobní fotografie a jiná soukromá data, nedojde k jejich zneužití?

V žádném případě! Tiskařík užívá získaná data výhradně pro výrobu a tisk a neposkytuje je třetím osobám.

Potřebuji vytvořit produkt, který na stránkách nenabízíte. Pomůžete mi?

Jistě, že pomůžeme :-) Kontaktujte nás a my pro Vás uděláme vše, co bude v našich silách. Pokud na to nebude stačit Tiskařík, rádi Vám doporučíme někoho z našich partnerů, kteří budou schopni Vaše přání splnit.

Potřebuji připravit data k tisku. Podklady mám, ale neumím je nachystat. Pomůžete mi?

Samozřejmě, že Vám pomůžeme. Kontaktujte nás buď telefonem nebo přes e-mail a sdělte nám, co byste potřebovali. Velmi rádi Vám poradíme jak postupovat dál :-)